کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی

یکی از کاربردی ترین چیزها در فضاهای مدرن امروزی منازل قفسه ها هستند که در قسمت های مختلف خانه کاربرد دارند. از زمان های قدیم تا به امروز در هر خانه ای از ضروری ترین عناصر به حساب می آیند زیرا با چینش وسایل بر روی آن ها باعث نظم بخشیدن، تمیزی و زیبایی منزل می شوند.

قفسه ها ممکن است از چوب و یا ترکیب چوب و قلز ساخته شده باشند و در طرح ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

کاربرد قفسه جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی در قسمت های مختلف خانه ها به وضوح احساس می شود، این قفسه ها در اتاق های مختلف کارایی دارد.

از قفسه های چوب و فلز در آشپزخانه به عنوان شلف، در اتاق نشیمن یا اتاق خواب به عنوان کتابخانه، در پذیرایی به عنوان قفسه های دکوری و یا قفسه های همراه در کنار میز تلوزیون و قفسه پارتیشن استفاده می شود، که اکسسوری های تزیینی روی آن قرار می گیرد.

طرح قفسه ها باید متناسب با دکوراسیون داخلی منازل باشد و به هارمونی قفسه با سایر وسایل دقت شود.

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در آشپزخانه

استفاده از قفسه های چوبی در آشپزخانه علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند. شما می توانید وسایل و ظروف خود را در این قفسه ها قرار دهید زیرا از مقاومت خوبی برخوردارند.

ذر آپارتمان ها و خانه های کوچکی که آشپزخانه کوچک می باشد و فضای کافی برای قرار دادن کابینت ندارد، استفاده از قفسه های چوبی در دیوارهای خالی بسیار کارآمد می باشد.

این شلف ها می توانند از چوب و یا ترکیب چوب و فلز ساخته شوند و در قسمت اطراف سینک نصب شوند، از آنجا که وسایل آشپزخانه همیشه زیادتر از سایر وسایل می باشد، براحتی می توان وسایل را روی این قفسه ها چیدمان کرد. نحوه چیدن این وسایل زیبایی آشپزخانه را افزایش می دهد.

قفسه های چوبی آشپزخانه را در زیر بینید.

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی |کتابخانه

استفاده از قفسه های چوبی مدرن در خانه های امروزی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. این قفسه ها از ترکیب چوب و فلز ساخته می شوند و در اتاق نشیمن یا اتاق خواب نصب می شوند و بهترین مکان برای قرار دادن کتاب ها، افتخارات ورزشی و افتخارات دیگر شما است. بنابراین شما می توانید کتابخانه مدرن و زیبای خود را در هرقسمت از خانه داشته باشید.

این قفسه ها به صورت دیواری و در سایزهای مختلف و هارمونیک با منزل تان ساخته می شوند. کتابخانه های کوچک با طراحی زیبا باعث زیبایی دیزاین داخلی خانه خواهد شد حتی اگر کتاب ندارید و یا تعداد کتاب هایتان کم است می توانید برای دیزاین اتاق نشیمن یا پذیرایی از آن استفاده کنید و با چیدمان اکسسوری های زیبا، دکوراسیون داخلی خانه تان به بهترین شکل زیبا سازی کنید.

در ادامه تعدادی از کتابخانه های چوبی مدرن را مشاهده خواهید کرد.

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی |قفسه پارتیشن

در خانه های مدرن امروزی استفاده از قفسه پارتیشن به عنوان یک عنصر دکوراتیو بسیار رواج یافته است. با استفاده از قفسه پارتیشن چوب و فلز با ظاهر زیبا می توان قسمت های مختلف خانه را از هم جدا کرد و دیزاین شیکی را در دکوراسیون داخلی خانه بوجود آورد.

داخل قفسه های این پارتیشن ها را می توان با زیباترین اکسسوری ها دیزاین کرد، و با قرار دادن گلدان های گل در اطراف یا درون قفسه های آن زیبایی آن را تکمیل نمود. این پارتیشن ها با توجه به سایز و اندازه فضایی که قرار است در آنجا قرار گیرند، ساخته می شوند.

در ادامه تصاویر تعدادی از این پارتیشن ها را مشاهده می کنید.

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی| قفسه های دکوری

شلف های چوبی یکی از بهترین ایده های زیباسازی دکوراسیون داخلی است. استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب در شلف ها احساس آرامش و گرمی فضا را بیشتر نمایش می دهد و نقش زیادی در زیبایی قسمت های مختلف خانه دارد، به عنوان مثال استفاده از این قفسه ها در قسمت های خالی کنج دیوار و تزیین آن با گیاهان باعث ایجاد فضایی دلپذیر خواهد شد.

استفاده از قفسه های دکوری زیبا با اشکال خاص در اتاق نشمن و پذیرایی و چیدن وسایل و اکسسوری های جذاب درون آن نظم و زیبایی خاصی به فضا می بخشد.

تصاویر تعدادی از قفسه های دکوری کاربردی با اشکال هندسی مختلف را مشاهده می نمایید.

کاربرد قفسه های جدید چوب و فلز در فضاهای مدرن امروزی| میز تلویزیون همراه با قفسه

میز تلویزیون قفسه دار چوب و فلز علاوه بر جادار بودن به مظور چیدن اکسسوری های زیبا از استحکام خوبی برخوردار است و تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون خانه دارد.

این میزها در طرح ها، سبک ها و با اشکال هندسی مختلف ساخته می شوند که می توان متناسب با سبک دکور اتاق و سایر وسایل، میز مخصوص به خود را انتخاب کرد. اندازه میز باید با توجه به متراژ فضا انتخاب شود تا فضایی هارمونیک و شکیل داشته باشید.

بعضی از انواع میزها دارای کشو هستند که بهترین مکان برای قرار دادن وسایل ضروری تان به حساب می آیند. با انتخاب میزهای تلویزیون همراه با قفسه های ساخته شده از چوب و فلز علاوه بر داشتن کیفیت، شما فضایی کافی برای زیبا سازی در اطراف تلویزیون خواهید داشت. بنابراین می توانید با قرار دادن گیاهان زیبا درون قفسه ها و یا کتاب ها و سایر اکسسوری های بهترین دکوراسیون را با میز تلویزیونی جدیدتان داشته باشید.

تصاویر میز تی وی همراه با قفسه را در ادامه خواهید دید.

میز های تی وی که در تصاویر بالا مشاهده کردید از نمونه میزهای قفسه دار از جنس چوب و فلز بوده که همانطور که مشاهده می کنید علاوه بر زیباسازی بسیار کاربردی و جادار برای قرار دادن وسایل است.

در نتیجه امروزه استفاده از قفسه های چوب و فلز در هر جایی از منازل بسیار کاربردی است و یکی از مدرن ترین ایده ها در دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

Scroll to Top