کافه بار| خرید میز بار

کافه بار| خرید میز بار

از میز بار در مکان ای مختلف مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و منازل استفاده می شود. میزهای بار با توجه به انواع مدل ها و طرح هایی که دارند، هر کدام برای مکان خاصی مناسب است.

میز بار معمولا از جنس چوب و در اندازه های مختلف ساخته می شوند. میز بار چوبی به چند دسته تقسیم می شود: از جمله میز بار چوبی دیواری، میز بار چرخدار و میز بار ایستاده.

هر کدام از این میزها با توجه به فضای منزل و سبک دکوراسیون منزل می توانند در منزل شما مورد استفاده قرار بگیرند و زیبایی منحصر بفردی به منزلتان ببخشند.

برای خرید میز بار ابتدا به این فکر کنید که میز بار را برای کدام قسمت از خانه می خواهید مورد استفاده قرار دهید و چه وسایلی با چه حجمی می خواهید بر روی آن قرار دهید.

اگر می خواهید میز بار را در اتاق غذا خوری و یا آشپزخانه قرار دهید به سبک سایر وسایل در آشپزخانه دقت کنید تا میز باری را انتخاب نمایید که با منزلتان همخوانی و هارمونی داشته باشد.

میزهای بار چوبی ایستاده برای نگهداری غذا و نوشیدنی ها در دورهمی های دوستانه و یا میهمانی های خانوادگی بسیار کاربردی است و به منزلتان در هنگام برگزاری میهمانی ها نظم می دهد، همچنین به کارهایتان سرعت می بخشد.

میزهای چزخدار چوبی نیز برای حمل مواد غذایی در منازل و یا رستوران ها بسیار کاربردی است.

انواع مختلف میز بار چوبی با طرح های زیبا را در تصاویر زیر برایتان جمع آوری کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top