کنسول چوب گردو

کنسول چوب گردو

یکی از وسایل دکوراتیو و جذاب برای دکوراسیون داخلی منازل، کنسول های چوبی هستند که معمولا برای زیبا سازی اتاق نشیمن و پذیرایی از آن ها استفاده می شود و نقش زیادی در زیبایی چیدمان منزل دارند.

این کنسول ها در سبک های مدرن و کلاسیک ساخته می شوند. در ساخت کنسول چوبی، از چوب درخت گردو به علت زیبایی، دوام و کیفیت بالا استفاده می شود.

کنسول چوب گردو در طرح های مختلف با کاربردهای مختلف ساخته می شود. به عنوان مثال بعضی کنسول ها دارای کشو و کمدهایی برای قرار دادن وسایل هستند و بعضی دیگر بیشتر جنبه دکوراتیو دارند.

کنسول ها بیشتر جنبه تزیینی دارند و ممکن است در ورودی منزل، نشیمن یا غذاخوری و یا حتی اتاق خواب قرار گیرند.

کنسول ها با توجه اندازه قضای اتاق انتخاب می شوند، هر چه اتاق بزرگتر باشد کنسول بزرگتری انتخاب می شود.

همچنین در انتخاب کنسول باید به هارمونی آن با فضای منزل دقت شود. رنگ کنسول باید با رنگ سایر وسایل مطابقت داشته باشد و سبک کنسول متناسب با سایر وسایل منزل باشد.

کنسول چوب گردو به سبک مدرن

این سبک کنسول شیک با طراحی مدرن با رنگ های گرم و چوب طبیعی نه تنها جذابیتی تازه برای فضایی که در آن قرار داده اید ایجاد می کند، بلکه تاثیر زیادی در دکوراسیون کل خانه دارد.

تصاویر کنسول مدرن چوبی را در ادامه ببینید.

کنسول چوب گردو به سبک کلاسیک

این سبک نیازمند عناصر اصیل و ماندگار همچون چوب و سنگ می باشد. میزهای سبک کلاسیک هم دارای تنوع و طرح های مختلفی هستند که اصالت و زیبایی این سبک را به نمایش خواهد گذاشت.

سلیقه افراد در انتخاب وسایل لوکس و عتیقه موجب می شود، سبک کلاسیک طرفداران زیادی داشته باشد.

در ادامه کنسول های سبک کلاسیک را مشاهده می کنید.

شما می توانید برای زیبا سازی دکور داخلی منزلتان به همراه کنسول، از یک آینه با قاب زیبا استفاده کنید و با چیدن وسایل تزیینی، جلوه ای زیبا به خانه ببخشید.

همچنین برای دیزاین میز کنسول می توانید از شمعدانی های زیبا و قاب عکس های یادگاری استفاده کنید.

بعضی از کنسول های چوبی دارای کمد یا کشو هستند که از آن می توان برای نگهداری مدارک و یا ظروف و یا وسایل دیگر استفاده کرد.

شما می توانید بسته به طراحی از میز کنسول در اتاق خواب نیز استفاده کنید. یک میز کنسول کشو دار با تزیین شیک می تواند به عنوان میز آرایشتان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کنسول چوب گردو به سبک روستیک

سبک روستیک با استفاده از عنصر اصیل چوب، با طراحی روستایی، فضایی گرم، زیبا و شیک در منزل ایجاد می کند.

امروزه میزهایی که به سبک روستیک ساخته می شوند طرفداران زیادی دارند. زیرا اکثر افراد تمایل به استفاده از چوب در دکور خانه دارند.

وقتی عنصری از طبیعت در منزل استفاده می شود علاوه بر حس طراوت و شادابی که در خانه ایجاد می کند، گرمی خاصی به فضا می بخشد. استفاده از چوب در ساخت وسایل نیز از این دسته می باشد.

میز کنسول چوب گردو به سبک روستیک نیز با طرح های مختلف فضای بی نظیری در منزل ایجاد می کند.

علاوه بر طرح های گفته شده، طرح های جدید و بی مانندی در ساخت میز کنسول چوبی وجود دارد که در ادامه تصاویر مربوط به آن را بررسی می کنیم.

اگر عاشق طبیعت هستید، کنسول های با طرح ریشه، بهترین انتخاب برای زیباسازی منزل شماست، زیرا با بهره گیری از طبیعت و عناصر طبیعی بهترین فضا را برای شما ایجاد خواهد کرد.

برای تزیین این نوع میزها می توان از گلدان های زیبا و چراغ های رنگی زیبا استفاده کرد.

همچنین می توان با قرار دادن مجسمه های زیبا، عود و شمع های شیک میز کنسول چوبی را به بهترین نحو دیزاین کرد. بنابراین می توان از کنسول به عنوان محل قرار دادن اکسسوری ها استفاده کرد.

آنچه که توجه هر بیننده ای را به محض ورود به منزل جلب خواهد کرد استفاده از المان های طبیعی در ساخت وسایل خواهد بود.

میز کنسول چوبی زیبا در ورودی منزل اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند، هرچه طرح و چیدمان میز زیباتر باشد، باعث ایجاد حس بهتری در میهمانان و افراد خانواده می شود.

Scroll to Top