🌟🌟🌟🌟🌟خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو|مدرن ترین مدل ها

خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو|مدرن ترین مدل ها

خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو|مدرن ترین مدل ها

دکوراسیون سرد خانه های مدرن تان را با میز های ناهار خوری چوبی گردویی، کرمی، عنابی و سرخ مزین کنید تا شاهد گرم و دلنشین شدن فضای دکوراسیون تان باشید.

ایده های خود از محصولات روستیک از جمله میز ناهار خوری چوبی، میز جلو مبلی و میز تلویزیون را با ما در میان بگذارید تا همکاران ماهر ما در گالری روستیک ایران بهترین حالت را به آن بدهند.

و مطمئن باشید که این ایده منحصرا برای شما طراحی و ساخته می شود.

شاهکار های هنری از زیباترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوبی را در تصاویر زیر ببینید.

نکاتی که در مورد چیدمان و دیزاین خانه های لاکچری بسیار حائز اهمیت است عبارتند از:

  • وجود پنجره های بزرگ در اتاق پذیرایی و غذا خوری به گونه ای که سر تا سر دیوار را در بر می گیرند. این پنجره ها علاوه بر زیبایی فضا، باعث می شوند نور طبیعی وارد خانه شود و فضایی پرنور و دلباز ایجاد شود.
  • لوسترهای مدرنی که درست در بالای میز ناهار خوری چوبی قرار می گیرند و با انواع اشکال هندسی مهیج فضای خانه را لوکس و شیک جلوه می دهد. نور پردازی در سقف نیز امروزه در دیزاین خانه های لاکچری بسیار پرکاربرد می باشد.
  • با تزئین گل و گیاهان و گلدان ها در دکوراسیون خانه ها می تواند محل زندگی شما معطر و بهاری شود. و مطمئنا احساس خوشایندی به افراد دست خواهد داد.
  • دکور قسمتی از دیوار خانه با چوب طبیعی و با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا، می تواند تاثیر فوق العاده ای در زیباسازی فضا داشته باشد. از طرف دیگر این دیوار پوش های چوبی می تواند کار شما را در ایجاد یک ترکیب رنگی زیبا و اصولی در میان عناصر دکوراتیو خانه راحت کند. زیرا چوب با رنگ های گرمی که دارد به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود و هارمونی ملایمی ایجاد می کند.

جهت خرید حضوری و سفارشی سازی مدرن ترین مدل های میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو به 3 گالری روستیک ایران در تهران- سعادت آباد مراجعه فرمایید.

یا با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

Scroll to Top