استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| ناهار خوری چوبی

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| ناهار خوری چوبی

چوب یک مصالح ساختمانی بسیار دوست داشتنی است. سالهاست که در ساخت خانه ها و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، در شهر نروژ، یک خانه چوبی متعلق به قرن دوازدهم وجود دارد که هنوز مسکونی است و ثابت می کند که چوب چقدر می تواند دوام داشته باشد.

در کنار این استحکام، چوب دارای خواص بسیار جالب دیگری است، کاربرد چوب ساده است. چوب گردو، بلوط، راش، هر نوع چوبی ظاهر و نقاط قوت خود را دارد.

چوب مقاوم است. این استحکام در ترکیب با ظاهر گرم چوب، آن را به یک ماده عالی برای تزئین فضای داخلی تبدیل می کند. چوب را می توان در جاهای مختلف در فضای داخلی استفاده کرد.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| کفپوش چوبی

چوب در فضای داخلی اغلب به عنوان کفپوش، پارکت استفاده می شود. یک کفپوش چوبی نشان از زیبایی و گرمای اضافی در خانه شما می دهد و دکوراسیون روستیک خانه شما را تکمیل می کند.

ساخت کفپوش چوبی مدرن در اتاق نشیمن با یک نورپردازی زیبا، یک منزل مدرن و شیک چوبی به شما می دهد. به تصاویز زیر دقت کنید.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| پانل چوبی

برای بسیاری از مردم، تابلوهای دیواری کمی قدیمی به نظر می رسند. اما امروزه استفاده از پانل یا دیوارپوش چوبی بسیار زیبا و مدرن است. پانل به ویژه در فضای داخلی بسیار خیره کننده است.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| پارتیشن چوبی

چوب برای ایجاد دیوار جداکننده ایده آل است. می توانید از تخته های عمودی در فاصله چند سانتی متری از یکدیگر برای جدا کردن اتاق نشیمن و غذاخوری استفاده کنید. این امر به شما این امکان را می دهد که ضمن حفظ تماس بین هر دو منطقه، اتاق مخصوص خود را ایجاد کنید. از پارتیشن چوبی یا دیوایدرهای چوبی می توانید در دفتر کار خود نیز استفاده نمایید.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| سقف های چوبی

ممکن است فکر کنید سقف چوبی فقط در فضای داخلی به سبک کلاسیک استفاده می شود! باید بگوییم اصلا. استفاده از این سقف ها برای علاقه مندان به استایل مدرن نیز کاملا امکان پذیر است، بنابراین می توانید از روکش سقف چوبی در منازل خود استفاده نمایید.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی| پله های چوبی

استفاده از چوبی در مورد پله ها نیز صدق می کند. راه پله چوبی بسیار زیبا و کم هزینه است. پله های چوبی با قفسه های کتاب در زیر آن بسیار جذاب است و می تواند سفارشی سازی شود و نتایج بسیار زیبایی را ایجاد کند.

نکته: هنگام انتخاب پله، به نورپردازی راه پله فکر کنید.

استفاده از چوب در ناهار خوری چوبی و سایر وسایل

در کنار همه طراحی های چوبی استفاده از چوب در ساخت وسایل مهم منزل مانند ست میز و صندلی ناهار خوری، میز تلویزیون و کنسول چوبی از تاثیر گذارترین و موثرترین اقدامات برای زیبا سازی دکوراسیون چوبی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top