اینجا را ببینید، جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

اینجا را ببینید، جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

اینجا را ببینید، جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

توانایی ست کردن عناصر دکوراسیون داخلی و خلق هارمونی بین آن ها از اصلی ترین و خلاقانه ترین هنر های یک دکوراتور با ذوق و حرفه ای به حساب می آید.

به عنوان مثال هماهنگ کردن میز و صندلی ناهار خوری چوبی با ست مبلمان چوبی و حتی فرش و پرده ها از پر اهمیت ترین نکات در چیدمان اتاق غذا خوری و پذیرایی است.

میز ناهار خوری چوبی بهترین گزینه برای ایجاد این هماهنگی است.

چوب طبیعی در دیزاین و ساخت وسایل تزئینی و عناصر دکوراتیو در بنا ها قدمت زیادی دارد و بیان کننده ی این مطلب است که محصولات چوبی با هر سبک دکوراسیون داخلی ست می شوند و هیچ وقت کهنه و قدیمی نمی شوند.

و با به وجود آمدن متنوع ترین محصولات مصنوعی ساخته شده به دست بشر، همچنان چوب رتبه ی اول را در زیبایی، استحکام، مقاومت، دوام و کارایی دارد.

اگر سبک دکوراسیون داخلی منازل شما جزء سبک های مدرن، کلاسیک و لوکس است؛ میز ناهار خوری چوبی مناسب ترین انتخاب است و به عنوان عنصری برجسته و دلچسب در چیدمان خانه خود نمایی می کند.

اگر هزینه و قیمت برای شما اهمیتی ندارد و آنچه که برایتان مهم است زیبایی و جلوه ی چیدمان منازل لاکچری تان باشد، میز ناهار خوری چوبی مناسب ترین و بهترین گزینه برای استفاده و دکور کردن می باشد.

جهت خریداری جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به آدرس دو گالری و شو روم صنایع چوبی ما واقع در سعادت آباد تهران حضوری مراجعه نمایید.

گالری روستیک ایران با توانایی طراحی ، اجرا و ساخت انواع میز ناهار خوری چوبی در طرح و اندازه و رنگ دلخواه، آماده پیاده سازی طرح سفارشی و مورد نظر شما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

برای خرید جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به کجا مراجعه کنیم؟

گالری و شوروم دائمی روستیک ایران با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید دکوراسیون داخلی و استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته، برترین تولید کننده ی انواع مدل های میز ناهار خوری چوبی می باشد.

این گالری همچنین با ارائه فاکتور برای تمامی محصولات چوبی لاکچری خود اطمینان خاطر را به شما هدیه می دهد.

این گالری در سعادت آباد، تهران واقع است و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

با مراجعه ی حضوری به شوروم دائمی روستیک ایران جذاب ترین و با کیفیت ترین میز ناهار خوری چوبی را بیابید.

از چه چوبی برای ساخت و پرداخت جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی استفاده می شود؟

متریال مورد استفاده در هر مدل متفاوت می باشد.

در این فروشگاه برای ساخت تمامی محصولات از چوب های درجه ی یک و با جنس های ویژه و سختی چون گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، توسکا، افرا، چوب روسی که از درخت کاج بوده و از جنگل های کشور روسیه تهیه می شود و نیز چوب عناب، چوب زرشک، ملچ، چنار و توت استفاده می شود.

آیا امکان سفارش ست 4، 6، 8، 10، 12، 14، 16 و 20 نفره برای میز ناهار خوری چوبی وجود دارد؟

بله، شما می توانید میز ناهار خوری را با تعداد نفرات مورد نظر خود سفارش دهید.

ثبت سفارش به چه طریق انجام می شود؟

شما می توانید به صورت حضوری ثبت سفارش تان را انجام دهید. جهت هماهنگی و سفارش دادن محصول مورد نظر با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

جذاب ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی در چه رنگ هایی ارائه می شود؟

در دو فروشگاه روستیک ایران برای طراحی و ساخت تمامی محصولات چوبی از رنگ های طبیعی خود چوب ها استفاده می شود و این خیلی بهتر از رنگ های شیمیایی است.

میز های ناهار خوری چوبی در رنگ های گردویی، عسلی، زرد کهربایی، قهوه ای روشن و تیره، کرمی، عنابی، زرشکی، سرخ، جگری، قهوه ای حنایی، قرمز گوجه ای، شیری، شکلاتی، کاکائویی و در کل طیف رنگ های سفید تا مشکی ارائه می شود.

 

Scroll to Top