اینجا کلیک کنید،زیبا ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

اینجا کلیک کنید،زیبا ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

اینجا کلیک کنید،زیبا ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی

ترکیب رنگ ها در اتاق غذا خوری

قهوه ای، سفید، سبز

تنالیته های رنگ کرم، قهوه ای و رنگ هایی که در طبیعت به وفور یافت می شوند کاربرد زیادی در خلق هارمونی گرم، ملایم و خیره کننده در دکوراسیون داخلی منازل لوکس و مجلل دارند.

ترکیب رنگ ها ی تیره ی چوب طبیعی و رنگ های روشن مانند سفید و سبز در دکوراسیون اتاق غذا خوری می تواند تضادی زیبا به وجود آورد و استفاده از این تضاد ایده ی بسیار هوشمندانه و زیرکانه برای چیدمان اتاق غذا خوری فراهم می آورد.

در این مطلب نمونه هایی از خلق چنین فضایی با ترکیب رنگ های قهوه ای، سفید و سبز و چگونگی به کار بردن این ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق غذا خوری را بررسی می کنیم.

در این ترکیب، رنگ سبز به عنوان رنگی متمایز و چشم گیر در قالب جزئیات مکمل دکوراسیون اتاق غذا خوری به کار می رود. مانند گیاهان با برگ های پهن و سبز و لوستر و پرده های سبز رنگ.

رنگ آمیزی دیوار ها با رنگ سفید در کنار پوشش قسمت هایی از دیوار اتاق غذا خوری با چوب خام با رنگ های قهوه ای و کرم، می تواند آن دیوار را به فضایی برجسته و متمایز در خانه تبدیل کند.

برای چیدمان اتاق غذا خوری ترکیبی از وسایل تزئینی قهوه ای و سفید را انتخاب کنید تا هماهنگی کافی میان این اجزا و ترکیب رنگی دیوار به وجود آورید.

تابلو های هنری که از دیوار ها آویزان می کنید بهتر است به رنگ های قهوه ای، سفید و سبز باشد. ترکیب رنگی تصاویر تابلو های هنری مورد استفاده نیز باید دارای این ترکیب رنگی باشد تا هماهنگی کافی را با دکوراسیون اتاق داشته باشد.

با اضافه کردن عناصر دکوراتیو مانند آباژور و کوسن و … با ترکیب رنگی قهوه ای، سفید و سبز دکوراسیون اتاق غذا خوری را کامل تر کنید.

در ادامه این مطلب تصاویر زیر را ببینید.

جهت دیدن و خریداری زیبا ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به دو گالری و نمایشگاه روستیک ایران در سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

نزدیک ترین مراکز خرید زیباترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به مناطق الهیه، زعفرانیه، ونک، قیطریه و کامرانیه در کجا قرار دارد؟

دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران واقع است و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

جهت هماهنگی و مراجعه حضوری با شماره 09123277999 تماس بگیرید.

قیمت زیباترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

به عواملی مانند جنس چوب، طرح سفارشی، جنس پایه های میز ناهار خوری، قطر و ضخامت چوب به کار رفته در دیزاین و ساخت صفحه و پایه ی میز ناهار خوری چوبی بستگی دارد.

چوب گردوی سیاه گران ترین قیمت را دارد و دلیل آن هم زیبایی منحصر به فرد و استحکام و دوام بالای چوب گردو می باشد.

چوب های راش، بلوط، توسکا، روسی و افرا قیمت های متعادل تری دارند

این چوب ها هم زیبایی خودشان را دارند و با توجه به سلیقه و طرح سفارشی شما، به زیباترین حالت ممکن قابل ساخت و ارائه هستند.

پایه ی میز ها می توانند از فلزاتی مانند کروم، استیل، آهن با رنگ های کوره ای دیزاین و اجرا شوند.

فلز کروم بسیار براق است و قیمت بالاتری دارد.

چوب های به کار رفته در ساخت میز ناهار خوری چوبی از چه تنوع رنگی بر خوردارند؟

رنگ های گردویی، عسلی، زرد کهربایی، قهوه ای روشن و تیره، کرمی، عنابی، زرشکی، سرخ، جگری، قهوه ای حنایی، قرمز گوجه ای، شیری، شکلاتی، کاکائویی و در کل طیف رنگ های سفید تا مشکی.

از چه مواد متریالی در ساخت زیبا ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی استفاده می شود؟

متریال مورد استفاده در هر میز ناهار خوری متفاوت است. در این گالری از چوب های درجه یکی چون گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، توسکا و روسی در ساخت میز ناهار خوری چوبی استفاده می شود.

آیا امکان سفارش ست 4، 6، 8، 10، 12، 16، 20 و 22 نفره برای میز ناهار خوری چوبی وجود دارد؟

بله، شما می توانید میز ناهار خوری را با تعداد نفرات مورد نظر خود سفارش دهید.

Scroll to Top