خرید مدل های جذاب با چوب طبیعی از میز ناهار خوری

خرید مدل های جذاب با چوب طبیعی از میز ناهار خوری

خرید مدل های جذاب با چوب طبیعی از میز ناهار خوری

جهت خرید حضوری و سفارشی سازی لاکچری ترین میز های ناهار خوری چوبی با طرح های متفاوت و مدرن، و با توجه به نیاز و سلیقه ی شخصی خودتان به آدرس دو گالری دائمی روستیک ایران در تهران- سعادت آباد مراجعه کنید.

هنگام خرید و انتخاب رنگ برای میز و صندلی ناهار خوری چوبی با پایه های فلزی به این نکته دقت کنید که رنگ میز با رنگ کف پوش چوبی اتاق غذا خوری تان هماهنگ شود.

امکان ساخت سفارشی پایه های میز ناهار خوری با فلز براق و طلایی رنگ کروم و فلز درخشان استیل و همچنین آهن با رنگ های الکترو استاتیک وجود دارد.

نگاهی به عکس های زیر بیاندازید.

اگر شما جزء افرادی هستید که به دنبال خرید با کیفیت ترین و زیباترین محصولات چوبی با طرح هایی خاص و در عین حال کاربردی هستید حتما از دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد دیدن کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

چوب های درجه یک و باکیفیتی که در ساخت و پرداخت میز های ناهار خوری در سبک های مدرن و روستیک استفاده می شوند کدامند؟

جواب: برای ساخت میز و صندلی های ناهار خوری چوبی که با نهایت ظرافت و دقت طراحی شده اند از چوب های مرغوب گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، افرا، توسکا و روسی استفاده می شود.

تنوع رنگ های میز ناهار خوری چوبی جهت سفارشی سازی کدامند؟

جواب: رنگ های جذاب چوب طبیعی مانند رنگ گردویی، کرمی، رنگ سرخ، عنابی، زرد کهربایی، زرشکی، جگری، شکلاتی، عسلی، قهوه ای روشن و تیره، قهوه ای حنایی، کاکائویی، رنگ سیاه در ساخت و پرداخت همه ی محصولات چوبی استفاده می شود.

آیا امکان سفارش ست 4، 6، 8، 10، 12، 16، 20 و 24 نفره برای میز ناهار خوری چوبی وجود دارد؟

جواب: بله، شما می توانید میز ناهار خوری را با تعداد نفرات مورد نظر خود سفارش دهید.

Scroll to Top