خرید مدل های کتابخانه کلاسیک- مدرن- روستیک

خرید مدل های کتابخانه کلاسیک- مدرن- روستیک

خرید مدل های کتابخانه کلاسیک- مدرن- روستیک

هنگام خرید کتابخانه به رنگ سایر عناصر دکوراسیون منازل خود و همچنین به نوع سبکی که برای چیدمان منزل خود انتخاب کرده اید دقت کنید.

متریال های گوناگونی برای ساخت و پرداخت کتابخانه به کار می رود ولی پرکاربرد ترین آن چوب است بسته به سلیقه ی شما از ترکیب چوب و فلز هم استفاده می شود.

مسلما یک کتابخانه ی چوبی فضای خانه را بسیار شیک و لاکچری جلوه می دهد به علاوه، این مدل ها بسیار با دوام و مستحکم هستند و طول عمر زیادی دارند.

جهت خرید مستقیم جدید ترین مدل های کتابخانه کلاسیک، مدرن، روستیک و سفارشی سازی در سایز و ابعاد دلخواه به دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 سوالات متداول

زیبا ترین طرح ها برای کتابخانه چوبی-کلاسیک را از کجا خریداری کنیم؟

سازنده برتر و اصلی تمام محصولات چوبی از جمله کتابخانه چوبی، میز ناهار خوری چوبی، جلو مبلی چوبی، عسلی، میز بار و ست مبلمان چوب و فلز گالری و شوروم روستیک ایران می باشد.

این گالری در سعادت آباد تهران قرار دارد و نزدیک ترین مرکز خرید محصولات چوبی برای محدوده های شمال شهر تهران مانند الهیه، زعفرانیه، ونک، کامرانیه و قیطریه می باشد.

برای مراجعه ی حضوری با شماره موجود در بالای سایت تماس بگیرید.

چوب هایی که برای ساخت کتابخانه به کار می روند در چه تنوع رنگی موجود هستند؟

در تنوع رنگ های گرم و اصلی چوب مانند گردویی، عسلی، کرمی، شکلاتی، قهوه ای روشن و تیره، کاکائویی، زرد کهربایی، سرخ، عنابی، زرشکی و کلا طیف های رنگ سفید تا مشکی موجود هستند.

کتابخانه چوبی از چه متریالی ساخته می شود؟

از چوب های درجه یک مثل چوب درخت گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، ساج، افرا، توسکا، روسی بهره می گیرند.

اگر مدل دلخواه شما به صورت ترکیبی از چوب و فلز باشد معمولا از فلزات زیبا و براقی چون کروم و استیل و یا فلز آهن با رنگ های الکترو استاتیک استفاده می شود.

Scroll to Top