خرید میز و صندلی ناهار خوری با چوب طبیعی

خرید میز و صندلی ناهار خوری با چوب طبیعی

خرید میز و صندلی ناهار خوری با چوب طبیعی

جهت سفارشی سازی و خرید حضوری جدید ترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری با چوب طبیعی، در انواع سبک های روستیک، مدرن و کلاسیک، و با پایه های فلزی و چوبی به آدرس دو فروشگاه دائمی روستیک ایران در تهران- سعادت آباد مراجعه فرمایید.

طرح های لاکچری و مدرن از میز و صندلی ناهار خوری که با چوب های طبیعی مثل چوب گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، افرا، توسکا و روسی ساخته و پرداخته شده اند مناسب خانه هایی است که از سبک دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می کنند.

در دیزاین و طراحی اتاق غذا خوری خود این نکته را فراموش نکنید که وجود پنجره های بزرگ و نور گیر به شکوه و عظمت اتاق غذاخوری می افزاید.

برای این پنجره ها از پرده های سفید و کرم رنگ بلند که از سقف تا کف را پوشش دهد استفاده کنید.

لوستر های به شکل سیاره های کروی فضایی که درست بالای میز غذا خوری قرار می گیرند زیبایی اتاق غذا خوری را صد چندان می کنند.

تماشای تصاویر زیر از میز و صندلی ناهار خوری چوبی و نیز طراحی مدرن اتاق غذا خوری، هر بیننده ای را به وجد و هیجان می آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

از چه متریالی برای طراحی و ساخت میز و صندلی ناهار خوری استفاده می شود؟

جواب: بنا بر تقاضا و طرح مورد نظر شما پایه ها می توانند از فلزات طلایی رنگ کروم که امروزه بسیار پر طرفدار می باشند و یا فلز استیل که درخشندگی خاصی دارد و یا فلز آهن با رنگ های الکترو استاتیک مثل رنگ مشکی، آبی کاربنی، سفید، نارنجی، سبز و یا قرمز دیزاین و ساخته شوند.

میز و صندلی ناهار خوری چوبی در چه تنوع رنگ هایی تولید و ارائه می شوند؟

جواب: در ساخت میز و صندلی ناهار خوری چوبی از رنگ های اصلی خود چوب استفاده می شود و این کار خیلی بهتر و زیبا تر از رنگ های شیمیایی و مصنوعی چوب است.

رنگ چوب ها شامل گردویی، کرمی، زرد کهربایی، سرخ، عنابی، زرشکی، عسلی ، شکلاتی، قهوه ای روشن و تیره، کاکائویی، مشکی، شیری، قهوه ای حنایی و جگری می باشد.

 

Scroll to Top