دیوارپوش چوبی برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن

دیوارپوش چوبی برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن

دیوارپوش چوبی برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن

ساخت سفارشی انواع دیوارپوش چوبی در جدید ترین و زیبا ترین طرح ها در دو شعبه ی فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران با عالی ترین کیفیت، طراحی و اجرا می شود.

قیمت انواع دیوارپوش چوبی به مواردی چون جنس چوب به کار رفته و میزان پیچیدگی طرح مورد نظر، اندازه، سایز و ابعاد دیواری که قرار است طرح روی آن اجرا شود و همچنین مقدار متریال و چوب مصرف شده در طرح، بستگی دارد.

ما در گالری روستیک ایران نورپردازی در سقف و دیوار ها برای دیوارپوش چوبی را هم انجام می دهیم.

دیوارپوش چوبی را می توانید حتی با مبلمان و میز جلو مبلی منزلتان ست کنید و همینطور می توانید از ترکیب سنگ و چوب برای دیزاین دیوار استفاده کنید.

تصاویر و نمونه های زیر از خاص ترین و به روز ترین مدل ها از دیوار پوش چوبی برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن را مشاهده فرمایید.

برای مراجعه ی حضوری و سفارشی سازی به آدرس صنایع چوبی ما در سعادت آباد تشریف بفرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

از کجا زیبا ترین طرح ها برای دیوارپوش چوبی برای خانه های مدرن را بیابیم؟

جواب: گالری و نمایشگاه روستیک ایران تولید کننده ی اصلی تمامی محصولات چوبی اعم از ناهار خوری چوبی، جلو مبلی چوبی، میز کنسول، میز تی وی و کتابخانه چوب و فلز، ست مبلمان چوبی می باشد و در تهران- سعادت آباد واقع است.

شما می توانید با مراجعه ی حضوری به گالری های ما زیبا ترین و جدید ترین ایده و طرح های اجرا شده برای دیزاین دیوار با چوب را ببینید و سفارش دهید.

با این شماره تماس بگیرید.09123277999

چوب هایی که در طراحی دیوار ها با چوب استفاده می شوند کدامند؟

جواب: چوب های با بهترین کیفیت و تنوع رنگی بالا مانند چوب گردوی سیاه، راش، بلوط، توسکا، روسی به ترتیب بیشترین تقاضا را در میان مشتریان دارند.

چوب های طبیعی که در طراحی و اجرای انواع دیوارپوش ها به کار می روند دارای چه تنوع رنگ هایی می باشند؟

جواب: رنگ های زیبا و اصلی چوب طبیعی مانند رنگ گردویی، رنگ ارغوانی، کرمی، زرد کهربایی، سرخ، قهوه ای روشن و تیره، جگری، عسلی، شکلاتی،کاکائویی، عنابی، زرشکی، خاکستری و کلا طیف رنگ های سفید تا مشکی می باشد.

در واقع کاربرد این رنگ ها یک محیط بی روح و کسل کننده را به فضایی با اصالت و همراه با زیبایی و هارمونی تبدیل می کند.

 

Scroll to Top