لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی

لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی

لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی

برای چیدمان دکوراسیون خانه های خود ابتدا تصمیم بگیرید چه ویژگی ها و چه سبکی را دوست دارید و چه انتظاری از دکوراسیون منازل خود دارید.

از یک طراح که تجربه ی زیادی در مورد دیزاین دکوراسیون داخلی دارد کمک بگیرید.

شما برای رسیدن به ایده آل ترین و زیبا ترین چیدمان در دکوراسیون منازل خود، و همچنین جهت مشاوره و کمک گرفتن و هم فکری با فردی با تجربه و حرفه ای به دو گالری و نمایشگاه روستیک ایران واقع در سعادت آباد حضوری مراجعه نمایید.

زیرا در بسیاری مواقع یک فرد طراح و کارشناس می تواند شما را در دانستن اینکه چه می خواهید و در فایق آمدن بر ترس ها و گرفتن تصمیمی درست برای دکوراسیون منازل تان یاری دهد و موضوعی پیچیده را که شما را می آزارد و می ترساند به موضوعی ساده و پیش پا افتاده تبدیل کند.

یک میز ناهار خوری از جنس چوب طبیعی گزینه با دوامی است و از طرف دیگر در فصل های گرم مانند تابستان سرد و در زمستان گرم و خوشایند است.

چوب عنصری کهنسال می باشد و لوازم دکوراتیو ی که با آن ساخته و پرداخته می شود قرن هاست که در جریان زندگی انسان ها حضور دارد.

انعطاف پذیری و شکل پذیری از اصلی ترین و بارز ترین قابلیت چوب طبیعی است.

این ویژگی ها و قابلیت ها امکان ایجاد طرح ها ی فوق العاده زیبا و خاصی مانند منبت کاری و معرق را بر روی چوب ممکن می سازد.

و وسایل دکوراتیو ساخته شده از آن مانند میز ناهار خوری چوبی را به عناصری لاکچری و لوکس تبدیل می کند.

جهت دیدن و خریداری لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی به آدرس دو فروشگاه ما در سعادت آباد، تهران حضوری مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی را از کجا خریداری کنیم؟

دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران واقع است و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

به فروشگاه های ما حضوری مراجعه کنید و لاکچری ترین و خاص ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی را برای منازل ویلایی تان خریداری کنید.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بشتر با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

آیا امکان سفارش ست 4، 6، 8، 10 و 12 نفره برای میز ناهار خوری چوبی وجود دارد؟

بله، شما می توانید میز ناهار خوری را با تعداد نفرات مورد نظر خود سفارش دهید.

برای ساخت میز ناهار خوری از چه چوب هایی استفاده می شود؟

از انواع چوب های درجه یک و مرغوب در ساخت و پرداخت میز ناهارخوری استفاده می شود مانند چوب های گردوی سیاه، راش گرجستانی، بلوط، توسکا، افرا، چوب روسی که از درخت کاج بوده و از جنگل های کشور روسیه تهیه می شود و نیز چوب عناب، چوب زرشک، ملچ، چنار و توت.

میز ناهار خوری چوبی در چه ابعاد و اندازه هایی طراحی و تولید می شود؟

در گالری ما میز های ناهار خوری چوبی در انواع اشکال هندسی منتظم و غیر منتظم طراحی و اجرا می شود از جمله مستطیلی، مربعی، گرد و بیضی.

امکان سفارشی سازی لاکچری ترین مدل ها از میز ناهار خوری چوبی در هر ابعاد و اندازه و طرحی مطابق با سلیقه و میزان فضای منازل شما وجود دارد.

جهت طراحی و ساخت پایه های میز ناهار خوری چوبی از چه مواد متریالی استفاده می شود؟

اصلی تری متریال چوب است همچنین می توان از فلزات بادوام و زیبایی چون کروم، استیل، آهن با رنگ های الکترو استاتیک نیز استفاده کرد.

با بهره گیری از این فلزات، پایه های میز را در انواع طرح های هندسی مانند مثلثی، مربعی، دایره ای و خطوط ضربدری طراحی می کنند که جذابیت بیشتری در فضای خانه ها به سبک مدرن ایجاد می کند.

Scroll to Top