میز جلو مبلی بنفش

میز جلو مبلی بنفش

میز جلو مبلی بنفش

از آنجایی که رنگ بنفش با رنگ زرد به زیبایی ترکیب می شود می توانید طراحی و ساخت صفحه میز جلو مبلی را با ترکیب چوب زرد رنگ و رزین بنفش سفارش دهید.

اگر ست مبلمان شما زرد رنگ است میز جلو مبلی بنفش بهترین مکمل برای دکوراسیون اتاق نشیمن می باشد.

اگر تمایل دارید از رزین بنفش رنگ برای طراحی صفحه میز جلو مبلی استفاده کنید رنگ پایه های میز را به رنگ طلایی انتخاب کنید تا زیبایی محصول چند برابر شود.

زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی بنفش را در تصاویر زیر ببینید.

محبوب ترین طیف های رنگ بنفش

رنگ یاسی، ارغوانی، بنفش قرمز و بنفش آبی زیبا ترین طیف های رنگ بنفش می باشد.

رنگ یاسی از ترکیب رنگ های آبی روشن و رنگ صورتی بدست می آید.

استفاده از رنگ یاسی در دکوراسیون اتاق نشیمن می تواند فضایی آرامش بخش ایجاد کند. رنگ یاسی در واقع رنگ بنفش بسیار روشن می باشد.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ بنفش

از طیف های مختلف رنگ بنفش می توانید برای ایجاد ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی دفتر کار، اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی، حمام و فضای آشپزخانه استفاده کنید.

برای چیدمان اتاق نشیمن به رنگ بنفش بهتر است از طیف های یاسی و ارغوانی رنگ بنفش استفاده کنید.

رنگ ارغوانی یک رنگ سلطنتی و باشکوه است و خانه ای که با این رنگ ارزشمند مزین شود؛ جلوه گر خانه های سلطنتی و اشرافی خواهد بود.

برای چیدمان اتاق خواب با رنگ بنفش، رنگ آمیزی و نقاشی قسمتی از دیوار اتاق خواب با استفاده از طیف های رنگ بنفش، یعنی رنگ های یاسی، ارغوانی، بنفش قرمز و رنگ های سفید و آبی ایده ی خوبی است.

برای خرید حضوری و ساخت سفارشی میز جلو مبلی ترکیب چوب و رزین بنفش و با پایه طلایی به آدرس 3 گالری روستیک ایران در تهران – سعادت آباد مراجعه نمایید.

یا با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

Scroll to Top