میز چوبی آشپزخانه

میز چوبی آشپزخانه

میز چوبی آشپزخانه عضو جدایی ناپذیر از لوازم هر آشپزخانه ای می باشد.

از آنجایی که زیبایی دکوراسیون آشپزخانه به لوکس شدن طراحی داخلی خانه ی شما کمک شایانی می کند.

با انتخاب میز های چوبی با رنگ و بوی طبیعی زیبایی خانه ی خود را دو چندان کنید.

دکوراسیون چوبی می تواند شما را به سبک مدرن و کلاسیک نزدیکتر نماید.

با سفارش میزهای چوبی زیبا و لوکس آشپزخانه از فروشگاه روستیک ایران میتوانید خاطرات، حرف ها، بودن ها و احساساتی زیبا را خلق کنید که هیچگاه فراموش نشوند.

تغییر فصل های سال فرصت مناسبی برای انتخاب جدید در سبک دکوراسیون و چیدمان منزل است.

حتی اگر تمایلی به تغییر همه ی قسمت های خانه ندارید، می توانید با تغییرات در قسمتی از آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب، حال و هوایی نو به زندگی خود ببخشید.

عموما برای تغییر دکوراسیون در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، کاشی های دیوار و کف پوش ها نیاز به هزینه و زمان زیادی است، اما برای تغییر سبک آشپزخانه یا اتاق خواب، همیشه راه حل های ساده تری هست.

دکوراسیون هر فضا، نشان دهنده ی هویت دکوراتور و استفاده کنندگان از آن است؛ از این رو شناخت سبک های گوناگون دکوراسیون و استفاده آگاهانه از آن ها، نماینده ی ذوق و سلیقه ی افراد است.

البته شما می توانید با توجه به فرهنگ و سبک زندگی خود، برخی از عنصرها، رنگ ها، بافت ها و اکسسوری ها را به سبک های دیگر اضافه یا جایگزین کنید تا علاوه بر نوآوری، دکوراسیون منزلتان را صمیمانه تر سازید.

تنوع رنگ به کار رفته شده در میز چوبی آشپزخانه از رنگ شیری، خردلی،زرد کهربایی،عنابی،قهوه ای، سرخ و مشکی و … می باشد. مجموعه روستیک ایران از تنوع رنگ های طبیعی خود چوب ها در ساخت محصولات استفاده می نماید.

فروشگاه روستیک ایران در تلاش است تا متنوع ترین و با کیفیت ترین میز چوبی آشپزخانه را با بهره گیری از چوب های طبیعی مانند گردو، بلوط، راش، توسکا و…برای شما ارایه دهد. امکان سفارشی سازی نیز درهر ابعاد و اندازه ای وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

Scroll to Top