چگونه بخشی از پنت هاوس خود را به سبک روستیک بچینیم؟

چگونه بخشی از پنت هاوس خود را به سبک روستیک بچینیم؟

چگونه بخشی از پنت هاوس خود را به سبک روستیک بچینیم؟

استفاده از تیر های چوبی قهوه ای یا کرمی رنگ در دیزاین سقف خانه های پنت هاوس، یاد آور خانه های روستایی است که نوعی آرامش و سادگی را به فضا القا می دهد.

و در ترکیب با رنگ سفید دیوارها، کف و ست مبلمان، هارمونی چشم نوازی را پدید آورده است که آرامش دهنده ی روح و جسم است.

حتی راه پله ها نیز بهتر است از چوب ساخته شوند چون چوب طبیعی از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و با پوست سازگار است و حساسیت ایجاد نمی کند.

وجود پنجره های بزرگ رو به طلوع خورشید که باعث ورود نور طبیعی به فضای داخل می شود از ویژگی های بارز خانه های پنت هاوس است.

متریال های گوناگونی مانند سنگ مرر، فلز، بتن، آجر و چوب در دیزاین و ساخت خانه های پنت هاوس استفاده می شود و به جرات می توان گفت چوب طبیعی اصلی ترین عنصر است و فضایی گرم و صمیمی، در کنار متریال های صنعتی و سرد ایجاد می کند.

در ادامه مطالب بالا نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید.

گالری و نمایشگاه روستیک ایران در محیط زندگی شما فضایی زیبا و دلنشین ایجاد نموده و با ارئه گارانتی و فاکتور به تمامی محصولات خود، اطمینان خاطر را به شما عزیزان هدیه می نماید.

جهت مشاوره و گرفتن جدید ترین و زیبا ترین ایده ها برای دیزاین و چیدمان خاص و مجلل فضای لاکچری خانه های پنت هاوس خود از دو گالری روستیک ایران حضوری دیدن کنید.

دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران واقع است. و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

Scroll to Top