کاربرد میز تی وی در زیبایی دکوراسیون مدرن|آموزش دیزاین

کاربرد میز تی وی در زیبایی دکوراسیون مدرن|آموزش دیزاین

امروزه ایده های خلاقانه ای درباره دکوراسیون داخلی با انواع میز تی وی وجود دارد. میز تی وی در سبک ها و طرح های مختلفی ساخته می شود که متناسب با دکوراسیون هر منزلی به صورت مجزا و هارمونیک با سایر وسایل انتخاب می شود.

نکات کاربردی در انتخاب میز تی وی

  • ابتدا باید سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید از آنجا که امروزه دکوراسیون داخلی خانه ها رو به مدرن شدن می رود. بهترین انتخاب سبک مدرن است.
  • نکته دوم دیواری یا رومیزی بودن میز تی وی است که با هر یک از این دو انتخاب باید نوع میز و اکسسوری مخصوص به آن را برای دیزاین انتخاب کرد.
  • نکته بعدی ساده یا قفسه دار بودن میز است با توجه به فضای در نظر گرفته شده در اتاق نشیمن یا تی وی روم و سبک دکور سایر وسایل انتخاب می شود.
  • نکته آخر جنس میز است. با توجه به اینکه چوب از زیبایی، دوام و کیفیت بالایی برخوردار است، برای ساخت میز تی وی مدرن ترجیحا از آن استفاده می شود.

یکی از جذاب ترین سبک ها در برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک می باشد. مهم ترین عنصر در سبک روستیک استفاده از چوب است. در این سبک شما می توانید زیبایی، لطافت، حس طبیعت را در کنار زندگی مدرن داشته باشید.

دیزاین تی وی روم یا اتاق نشیمن با میز تی وی مدرن

با توجه به سلیقه و سبک دکور منزل هم می توان میز تی وی ساده با رنگ هارمونیک با مبلمان را تهیه کرد و یا یک میز تی وی با طراحی خاص و خطوط زیبا و چراغ های ال ای دی انتخاب نمود.

میز تی وی روستیک بهترین انتخابی است که می توانید برای میز تی وی داشته باشید، زیرا با این انتخاب زیبایی و دوام را در کنار هم دارید.

در ادامه عکس هایی از میز تی وی روستیک مدرن را مشاهده می کنید.

کاربرد میز تی وی دارای قفسه در زیبایی دکوراسیون مدرن

بسته به اندازه فضا و ابعاد تلویزیون میز تی وی شما می تواند دارای قفسه و یا بدون قفسه باشد.

میزهای قفسه دار در انواع و طرح های مختلف و بسیار شیک ساخته می شوند که بنا به کاربری و سلیقه ما مورد استفاده قرار می گیرند.

میزهای قفسه دار به دلیل اینکه دارای کشو و یا کمد هستند، علاوه بر زیبایی بهترین فضا را برای قرار دادن وسایل ضروری ایجاد می کنند.

در ساخت این نوع میزها از ترکیب چوب و فلز استفاده می شود و بسته به طرح آن ممکن است روی دیوار پشت تی وی نصب شود و یا به صورت ایستاده انتخاب شود.

گاهاً در ساخت این نوع میزها از نور پردازی زیبا در داخل قفسه ها نیز استفاده می شود. به عنوان مثال از چراغ های ال ای دی کوچک با نور زرد یا آبی متناسب با دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

چند نمونه میز تی وی قفسه دار را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

همانطور که در بالا مشاهده کردیم میزهای تی وی در سبک های روستیک، مدرن به همراه باکس ها و قفسه های کاربردی که دارند علاوه بر جادار بودن تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی منازل دارند.

تضاد رنگ باکس با دیوار پشت تی وی، نورپردازی کار شده در داخل باکس ها و نوع طراحی باکس ها زیبایی دکور خانه را دوچندان می کند.

امروزه در مدرنترین و جدیدترین سبک دکور داخلی علاوه بر میز تلویزیون یک میز مجزا در جلوی تلویزیون قرار داده می شود که با میز تی وی ست می باشد.

تاثیر اندازه میز تی وی در زیبایی دکوراسیون مدرن

یکی از نکات مهمی که در انتخاب و یا سفارش ساخت میز تی وی باید در نظر بگیریم سایز تلویزیون و ابعاد فضایی است که میز تی وی در آنجا قرار می گیرد.

بنابراین باید اندازه تلویزیون خود را بدانید و میز تی وی را بزرگتر از سایز تلویزیون سفارش دهید تا فضای خالی در اطراف تی وی وجود داشته یاشد.

اگر مدل های دیواری همراه با باکس و شلف را می پسندید باید فضای خالی بیشتری را برای میز تی وی در نظر بگیرید.

انتخاب میز تی وی در خانه های بزرگ با خانه های کوچک متفاوت است، هرچه منزل شما بزرگتر باشد احتیاج به تلویزیون و میز تی وی بزرگتری دارید و هرچه خانه کوچکتر و نقلی تر باشد میز تلویزیون تان باید به همان نسبت جمع و جورتر باشد.

محاسبه قیمت میز تی وی

قیمت میز تی وی بسته به جنس و متریال استفاده شده در ساخت آن، سایز و ابعاد میز، دارای باکس و شلف بودن یا نبودن آن متغیر است.

امروزه در جدیدترین سبک دکوراسیون برای ست شدن وسایل منزل از میز تلویزیون، میز کنسول و جلو مبلی ست استفاده می شود که زیبایی بی نظیری به دکور خانه می بخشد.

بنابراین میزهای بزرگتر با کارایی بیشتر که دارای قفسه و باکس و میز ست مجزا هستند قیمت بالاتری نسبت به میز های ساده و کوچک دارند.

تاثیر ست اتاق پذیرایی در زیبایی دکوراسیون مدرن

میز های تی وی می توانند به همراه میز کنسول و میز جلو مبلی سفارش داده شوند. این ست ها با طرح های زیبا و رنگ های منحصر به فرد زیبایی منزلتان را جند برابر خواهند کرد، زیرا هرچه هماهنگی وسایل بیشتر باشد زیبایی دکوراسیون مدرن منزلتان بیشتر خواهد شد.

تصور کنید وارد منزلتان می شوید و چشمتان به وسایل خوش نقش و هارمونیک منزلتان می افتد که هماهنگی بی نظیری با یکدیگر دارند، آیا دیدن این فضا لذت بخش نیست؟

ست های مختلف از میز تی وی مدرن را در تصاویر زیر مشاهده فرمایید.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید این گونه ست ها توجه هر فردی را به محض ورود به اتاق پذیرایی جلب خواهد کرد و افراد از زیبایی و هارمونی بی نظیر شکل گرفته در فضا لذت خواهند برد.

Scroll to Top