🌟🌟🌟🌟🌟دکوراسیون چوبی، آنتی باکتریال طبیعی

دکوراسیون چوبی، آنتی باکتریال طبیعی

دکوراسیون چوبی، آنتی باکتریال طبیعی

چوب طبیعی یکی از مواد مصالحی است که از گذشته های دور تا زمان حال در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و معماری ساختمان ها و بنا ها مورد استفاده قرار می گرفته است.

چوب متریالی است که در تمام نقاط جهان به وفور یافت می شود این عنصر طبیعی از بافت و رگه های بسیار زیبایی برخوردار است.

چوب علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد و وسایل دکوراسیونی که از چوب طبیعی ساخته می شوند هیچ احتیاجی به استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای پاک سازی ندارند.

همچنین چوب با خاصیت آنتی باکتریال، مانع رشد و نمو میکروب ها، باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و دیگر عوامل بیماری زا می شود.

طراحی و ساخت کف پوش، دیوار ها، راه پله ها، دیوایدر ها، میز و صندلی های ناهار خوری از چوب طبیعی و هر عناصر دکوراسیونی که پوست انسان در تماس مستقیم با آن قرار دارد برای سلامت افراد بسیار مفید می باشد و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

چوب همچنین با جذب دی اکسید کربن و تبدیل آن به اکسیژن، باعث ایجاد حال و هوای تمیز در فضای خانه می شود.

زیرا چوب ماده ای است که از درختان و جنگل ها تهیه می شود و به عنوان اصلی ترین منبع تصفیه هوا شناخته می شود.

در گالری و شوروم روستیک ایران برای ساخت تمامی محصولات روستیک و نیز برای طراحی و اجرای انواع دیوارپوش چوبی اتاق پذیرایی، هال، راهروها و سقف و کف منازل از چوب های درجه یک و مرغوب مانند چوب گردوی سیاه، راش گرجستانی، چوب بسیار بادوام بلوط، افرا، توسکا و روسی استفاده می شود.

جهت خرید حضوری محصولات روستیک و ساخت سفارشی دکوراسیون چوبی به شعبه مرکزی برند روستیک در آدرس تهران- سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Scroll to Top